.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانان گيلاني مشاوره افتخاري استاندار ميشوند

جوانان گيلاني به استاندار مشاوره افتخاري مي‌دهند

مشاور استاندار و رييس گروه مشاوران جوان استانداري گيلان از اجراي طرح ارايه مشاوره افتخاري جوانان گيلاني به استاندار خبر داد
1387/03/07-16:41:58
جواد شفيعي ثابت امروز در اولين نشست مشاوران جوان دستگاه‌هاي اجرايي گيلان در محل دفتر گروه مشاوران جوان استانداري افزود: امسال در فصل تابستان با ارايه يك فرم ويژه كه از سوي گروه مشاوران جوان استانداري گيلان طراحي شده از همه جوانان استان به‌خصوص نخبگان و دانشجويان دعوت مي شود در زمينه‌هاي مورد نظر و توانمندي خود پيشنهاداتي به استاندار بدهند.
وي ادامه داد: پس از بررسي پيشنهادها طرح‌هايي كه قابليت اجرايي دارند با نظارت صاحب طرح و دستور استاندار به مر حله اجرا در مي آيند.
مشاور استاندار گيلان در امور جوان در ادامه به ارايه گزارشي از عملكرد مشاوران جوان استانداري پرداخت و يادآور شد: تشكيل بانك اطلاعاتي از جوانان فعال اجتماعي، فرهنگي و حمايت از ايده‌ها و نظرات جوانان در دستگاه هاي دولتي و پي گيري مطالبات جوانان در استانداري از مهم ترين دغدغه هاي مشاوران جوان بوده است.
در اين نشست هر يك از مشاوران جوان دستگاه‌هاي اجرايي ضمن ارايه گزارشي از نحوه شكل گيري اين گروه در دستگاه مطبوع، گزارشي از آخرين برنامه‌هاي آينده مطرح كردند.
همچنين مقرر شد نشست‌هاي تخصصي با حضور جوانان دانشجو در دستگاه‌هاي اجرايي برگزار و از طرح‌ها و ايده هاي جوانان گيلاني حمايت شود.
مشاورين جوان سازمان بازرگاني، فرهنگ و ارشاد اسلامي، ميراث فرهنگي، صنايع و معادن، آموزش و پرورش، غله و بازرگاني، جهاد كشاورزي، فني و مكانيك خاك از حاضران اين جلسه بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.